Reklama
 
Blog | Soňa Nováčková

Tužka, parfém i tričko s logem mého hrdiny!

Idolové? Naše vzory, platonické lásky i jen obyčejní lidé, které bezmezně obdivujeme a milujeme. Chtěli bychom být jako oni, nebo být jimi? Jak se bohužel hroutí naše ideály do čím více komerčních podob je až děsivé. Módní výstřelky, trendy oblečky a šílené chování na denním pořádku. Koho se snažíme svým postojem a chováním oklamat? Ostatní nebo sami sebe a kdy naposledy jsme se na sebe podívali a řekli si: ,,jsem toto vůbec já??"

Módní předloha, herec nebo sympaťák roku? Dámy se vidí v hrdinkách zoufalých manželek, romantických filmů a nebo jen seriálech TV Nova. Každý se ztotožňujeme s hrdiny našich oblíbených filmů, seriálů, představiteli hudebních stylů, které tolik zbožňujeme. Proč? Málo kdo dokáže být tím, kým opravdu je. Je jednodušší, když nám producenti v Hollywoodu nalaťkují pravidla chování, oblíkání i mluvení. Oddělit naše vlastní já od předlohy dokáží jen ti opravdoví znalci vlastní duše. Dříve bylo „moderní“ mít nějaký vzor, pokud možno co nejznámější, v dnešní době pro změnu je „in“ nikomu se nepodobat, mít vlastní styl, být „originální“ a „svůj“. Kdo takový doopravdy je?? Vrstevníci se nazývají „dětmi ulice“, ale nosí drahé značkové oblečení, a proč? Viděli filmy, ve kterých američtí černoši žijí ve svých gangách v ulicích metropolitních měst a chodí v oblečení od Nike apod. Nikdo nevysvětlí ani žádné slečně, že když si koupí velice originální oblečení v obchodech pro náctileté, které navrství na sebe v nemožných kombinacích na sebe a k tomu si vezmou obrovské brýle, že opravdu nejsou originální. V dnešní době nás dokáží reklamy výborně manipulovat přesně tam kam chtějí aniž by jsme si to plně uvědomovali. To přesně je jejich cíl. A proto věřím, že internetové servery zprostředkovávající blogy a jiná fóra budou mít i nadále dost zájemců, protože každý si přece potřebuje pověsit na „web“ fotku svého/své dokonalé a pochlubit se, popřípadě sdílet neskonalou vášeň k jeho/ její ….

Reklama